כירורג פה ולסת בהרצליה: כל מה שחשוב לדעת

סמכויות נרחבות לביצוע פעולות כירורגיות בחלל הפה, הקפדה על מקצועיות גרידא בשילוב הקפדה על יחסי אנוש מעולים.
זרקור מיוחד אודות ד"ר גל אבישי, רופא מומחה בעל ניסיון רב שנים הנחשב לכירורג פה ולסת מוביל בהרצליה והסביבה.

כירורג פה ולסת בהרצליה, ד"ר גל אבישי - דנטל ישראל

הידעתם? בישראל פועלים אלפי רופאי שיניים בעלי רישיון מטעם משרד הבריאות. על אף מספרם הרב יחסית, רק מעטים מתוכם מחזיקים גם בהתמחות בכירורגיית פה ולסת, תחום רחב היקף ובעל חשיבות עליונה עבור קהל המטופלים.

כדאי לדעת כי רופא מומחה המשמש גם ככירורג פה ולסת מוסמך לטפל בשורה של מצבים רפואיים בדרגות חומרה שונות, לרבות השתלות עצם ושיניים, עקירות כירורגיות, קיבוע שיניים, טיפול בשברים בלסת, ועד להסרת גידולים סרטניים מחלל הפה.  

פרט לניתוחים בעלי השלכות בריאותיות מרחיקות לכת, כירורג פה ולסת מסייע גם לשיפור המראה האסתטי, תחום אשר הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות בקצב מואץ. 

בשל העובדה שאזורי הפה הינם רגישים במיוחד, על כירורג פה ולסת מוטלת גם אחריות משמעותית, בדגש על ביצוע הרדמות מקומיות ושליטה ברמת הכאב, תוך הפגנת מיומנות רפואית וביצוע פעולות לשיפור מצבם של המטופלים על הצד הטוב ביותר.

ד"ר גל אבישי – מומחה בכירורגיית הפה והלסתות

במידה והנכם זקוקים לרופא מומחה אשר יוכל לגאול אותם מייסוריכם חלילה, או כזה שביכולתו לשפר מורכבות רפואית כזו או אחרת בחלל הפה, אין ספק כי ד"ר גל אבישי הינו האיש הנכון במקום הנכון עבורכם.

ד"ר אבישי המשמש כסגן מנהל המחלקה לכירורגיה של הפה והלסתות במרכז הרפואי רבין-בילינסון, נחשב שלא בכדי לכירורג פה ולסת מוביל בהרצליה והסביבה, ובעל ידע מקצועי שלא יסולא בפז, המסייע לו הן בטיפולי שיניים והן במחלות חסימתיות של בלוטות הרוק, כמו גם בהשתלות עצם ועקירות מורכבות.

על פי תפיסת עולמו המקצועית של ד"ר אבישי, מושם דגש עליון על יחס אנושי הכולל הסבר של הליך הטיפול לכל אורכו בצורה נעימה ומסבירת פנים, אשר מתווספת ליכולות רפואיות יוצאות דופן מצדו הזוכות לתשבוחות השכם והערב מצד המטופלים.

כנסו: ד"ר גל אבישי ⇐ 

דילוג לתוכן